En tisdag efter regn

Idag har jag gjort det jag skulle göra idag. Det vill säga inom jobbsökande! Hemmet är kvar.. Har dock lagt in all tvätt, flera tvättkorgar fulla, på dess rättmätiga plats. Så nu tar vi lite paus. 
 
Igår var det måndag och den blev inte alls lika hemsk som de brukar vara, även om förmiddagen kunde varit bättre.. Eftermiddagen tillbringade vi på Kalles lek och lattjo i Vimmerby. Barnen hade det jätte skoj, efter så mycket lek kunde de inte hålla sig vakna på vägen hem igen. När vi kom hem, hoppade jag och barnen in i duschen medan mannen gjorde varma mackor till hela familjen ♥. Vi åt, sedan var det sängen. 
      
 
 
Idag fick jag gå in och väcka barnen flera gånger, de var så trötta och utmattade efter gårdagen, haha. Vid halv åtta fick jag upp dom och vid åtta var det dags att gå. Men vi hade tur! Mormor Anette kom med bussen så vi fick skjuts och kom i tid till förskolan iallafall, annars hade vi nog blivit sena dit med ;) . 
 
 
Förra veckan kom barnens kläder hem och nu vill jag bara handla mer, mer mer! Hihi. Jag börjar bli shopping galen! Det som hände mer förra veckan var ju att vi tog ut Cadillacen och som vi saknat Elvis!! I lördags tog vi en tur på stan, och när vi kom dit var det Vimmerbyträffen. Vi åkte med alla andra, haha. Och det var inte gubben min som körde, nej det fick faktiskt pappa/svärfar/morfar Tommy göra. Han gillade det mycket! Han drog på med den ett par gånger också ;) Hahaha. Dock inte så mycket att motorn lyfte sig denna gång, som hänt ett x antal ggr förut, haha. 
 
Jag vet inte vad jag ska skriva mer om. Har inte så mycket på hjärtat. Det har inte hänt något speciellt. I helgen är det påsk, så ni som läser får ha det så bra tills dess om jag inte skriver mer denna vecka, brukar ju bli en vecka mellan inläggen tydligen. Aja. Ha en bra dag. Ciao.

Kommentera här: