När det närmar sig våååår

Jag passar på at skriva litta när jag inväntar nästa uppgift, slutförde precis två stycken. 

Det har hänt lite sedan sist jag skrev. Jag har skrivit in mig på körskolan. Vi har köpt ny bil. Vi har tagit viktiga beslut och sedan kan jag inte komma ihåg mer. Mitt minne är i sämsta laget kan jag säga. 

J blev sjukskriven 50% så imorgon börjar han heltid igen. Tufft för honom och inte har sjukskrivningen hjälpt, men han försöker att återgå. Idag är det besiktning för Bettan, sedan ska hon säljas så småningom. Tösan har det tufft i skolan, är ledsen varje gpng jag ska lämna henne. Gör ont i mammahjärtat! Nej, det är inte för att hon blir retad eller inte har vänner - hon har massor med vänner! Men hon har nog hamnat i något, kanske för att jag och J inte heller mår så bra psykiskt..  :( 
 
Det är bara 12 veckor kvar innan mitt första skolår är slut! :) Jag ser fram emot detta sommarlov, mer än vad jag gjort innan kanske. Haha. Det känns mer speciellt nu när man faktiskt går i skolan. Och detta lov ska jag vara hemma med barnen och njuuuuuta till fullo. Från V.25-34 kommer barnen vara hemma med mig. :) V.21-25 kommer D endast gå på allmän fsk eftersom jag slutar redan i maj. Men det var helt okej för förskolan, då han tycker så mycket om att vara där. 
 
Nästa vecka jag har sportlov (två veckor senare än barnen!) så D är helt ledig och P ledig från fritids. Under påsklovet är vi lediga som vanligt, tillsammans. :) Denna våren känns bra. Vissa delar. Har lite att ta upp med övriga familjen, det kommer bli tufft.. 

Kommentera här: