Efter mycket otur kommer äntligen den där turen.

God kväll. 
Då det var ett bra tag sedan jag skrev, ja nästan en hel månad sen! Det blir tyvärr så när man har så mycket att stå i.. Men nu har jag sommarlov. Som jag längtat. Barnen har nu 2 ½ vecka kvar på skola och förskola innan de också får sommarlov. 

Det har hänt mycket som vanligt och denna ständiga otur som vi har, har förföljt oss hittills. MEN lite ljus i tunneln kom det. I söndags vann vi på V75 - 7 rätt. Och idag fick jag reda på att jag vann ett litet grillpaket till ett värde av 2700:- som också blev levererat idag till mig.

Sedan gick min mobil södner för 2 veckor sedan, Lovis hoppade upp lagom när jag tog ur den ur min jackficka och den åkte ned med en smäll i backen och sprack både fram och bak. Tyvärr gick det hål i telefonen så gick ej att laga. Fick för mig att jag hade ända till augusti kvar att betala men det visade sig att det bara var en betalning kvar så det var tur. :) Så nu väntar mobilen nedan på att bli levererad till mig ;) 

 
Lagom till bröllopet!

Ja, ni läste rätt! På lördag blir det bröllop. Min syster gifter sig. Och outfiten är klar för oss alla, men det får ni se då! 
 
Jag funderar faktiskt på att köpa mig en trisslott nu när det gått så bra ;) Hahaha. 
Nej nu är det tjaffs mellan mina ungar så måste gå.. Ha en fin första juni kväll.
1 JUNITJEJ:

skriven

Vilka trevliga vinster!

Kommentera här: