Mammas älskling!

Nu ligger lilla tösen och sover i sin spjälsäng för en gång skull! Kors i taket, haha.. :)
Dock låter det som hon håller på att vakna till, hon har inte sovit så länge så jag tycker hon ska sova lite till...
Idag blev det till att ringa socialen om faderskapstestet så man får det avklarat, och sedan har jag gjort adressändring
eftersom vi flyttar om ca 2 veckor. Gud vad jag längtar tills dess. Större boende och mer utrymme för all skit vi har, hehe.

Kom fram till att de är så otroligt tyst nu när hon sover, haha. Nästan så man blir rastlös.
Van vid att höra henne skrika när hon ligger i spjälan. Men men kanske behöver få det lite lugn och ro jag med. ;)

Att ha en dotter, eller en liten bebis överhuvudtaget är det bästa jag någonsin varit med om. Obeskrivlig känsla!
Hur jobbigt det än är och hur mycket tid de lilla livet än kräver så är det så underbart att ha henne vid sin sida.
Att få se henne växa, även om man själv inte märker det så mycket, så är det en gudagåva att ha ett eget barn.
Aldrig har jag känt mig så levande, så behövande innan som jag gör nu när jag har lilla Paulineh.
Jag har dock inte fattat det redit än att det är Jag som är mamma till Paulineh, att det är hon som låg i min mage.
Jag kan heller inte förstå hur hon fick plats i min mage med tanke på hur "stor" hon var tillskillnad från magen?! :) Haha..
Jag älskar min dotter över allt annat på jorden, hon är en del av mitt och Jimmies liv, den viktigaste delen faktiskt.
Varje gång jag tänker på förlossningen kan jag inte låta bli att fälla en tår. Då vi för första gången fick se vår dotter,
det var de lyckligaste ögonblicket i våra liv.. Den känslan som vällde över än då, den går bara inte att beskriva alls.

Nu vaknar min lilla tös. Dags att rusa, ha de bra alla glada.


Paulineh Margit Bäckström Andersson, du är det bästa som hänt oss.
Mamma och pappa älskar dig över allt annat i världen.


Du är vackrast av allt på jorden. ♥


1 jasmine:

skriven

så söt hon är:) hon lär sig nog att sova där med tillslut:) hoppas allt är bra:)

kramar

2 Ela:

skriven

Awh va bra ni har det, varför måste ni göra ett faderskapstest? :O (okunnig) men en sak till. Ska ni ha dop eller något? :)



Hoppas jag kan hälsa på snart!

Kramar

3 Ela:

skriven

Jaaaha okej, visste inte att man gjorde sånna tester^^ haha.



Jasså okej, Jaa det skulle vara jätte roligt att komma om jag får (A) Om man har någon skjuts eller så.

4 Manda:

skriven

Vad fint skrivet! Förstår precis det du beskriver, vår dotter är också det viktigaste i vårat liv. Finns inger som beskriver den underbara känslan av att vara förälder. Måste säga tt ni fått en riktigt söt liten tös!



kramkram

5 Manda:

skriven

Alma är hela 14 veckor, blev 3 månader förra måndagen! Tiden går så otroligt snabbt. Hur har det gått för er? Låter iaf som det går toppen med eran lilla tjej.

kram kram

Kommentera här: