Flytta kanske?!

Jag känner faktiskt för att göra det! Har letat hus och lägenheter nu, har hittat lite som skulle passa så vem vet hur det blir i framtiden. :) Vill nog inte bo kvar här länge till.. Känner mig slutkörd varje dag för allt jag får höra, läsa och veta. När ska det ta slut?! Jag visste att det var några som inte tyckte om att jag skaffade barn, men att några skulle ha SÅ mycket emot det visste jag inte! Men jag bryr mig inte. Jag har en egen famiilj nu och jag trivs jätte bra med dom. Jimmie och Paulineh är mitt allt och jag gör allt för dom också! Mina älsklingar. ♥ Är så glad att de är min familj. Jimmie, du är världens bästa pappa. Tror inte någon står ut så mycket som du gör. Du har ett jobb som gör att du kanske fått livstids skador Men du ger aldrig upp familjen. ♥ Paulineh och jag älskar dig så mycket och det känns skönt att Pao kommit in i en pappa period nu. :) Att ha barn är krävande och tar mycket av ens liv, men orkar man inte med te.x jobb innan man skaffat barn - då kommer det inte funka! Tack Jimmie! ♥

Nu ska jag försöka söva snuttiluttan. Sov en liten powernap nyss, men jag är också trött. Vore skönt att kunna gå upp tidigt någongång. ;) Haha! Blir tyvärr inga inlägg med kläder som ska säljas idag, så ni får hålla er till imorgon. Ha en bra kväll. Natti natt.
1 sofia:

skriven

Flytta häråt gumman min! :) puss

2 Avva:

skriven

Men Jessica , SKIT i va de andra tycker o tänker . huvudsaken är att ni har de bra o lever precis så som ni vill leva . Ni älskar varandra o det är allt som behövs . Skit i allt va de säger tycker o tänker det är ni 3 som är dom viktigaste . Finns folk som lägger sig i andras liv för att de inte har de bra o är avundssjuka på att NI har just de NI har . Finns folk till allt , precis allt . Mi kommer aldrig komma i från snacket . Det kommer bara nytt o nytt o nytt hela jädrans tiden . NI löser detta . Ja tror på er iaf . Skit i de som inte tror att ni klarar det . UTan bry er om de som VET att ni gör det

Kommentera här: