Jag saknar honom!

Idag för ca 5min. sedan åkte Jimmie ner till tågstationen för att vid kl. 12.17 ta tåget till Karlstad. :(
Det gör så ont i mig!!!


Inatt klockan tre kom Jimmie in till mig och sa "imorgon åker jag till Karlstad.." Han skulle visst överraska sin
far och festa med lite kompisar, just like the old time's. Det var tufft att säga ja, att han skulle få åka men
jag vet hur otroligt mycket han saknar sina polare i Karlstad så jag kunde bara inte säga nej..

Jag hoppas bara att alla tar hand om honom där uppe nu, han har faktiskt en dotter som väntar här hemma på
honom! Så om någonting skulle hända vet jag inte vad jag skulle ta mig till! Vet vad som kan hända där uppe allt!
Tyvärr är de första jag kommer att beskylla hans vänner, eftersom de aldrig kommer ner och hälsar på honom!
Så, det är egentligen enbart deras fel om någonting skulle hända! That's it helt enkelt!

Men men, hur som helst. Jag och Paulineh ska vara ensamna hela helgen, kanske får lite besök utav mamma
och pappa iofs. :)  Haha, det kanske behövs så jag får lite avlastning. Är fortfarande massa förkyld och Paulineh
har också blivit det nu. Tur att Jimmie köpte näsdropparna igår för de kom till användning imorse.


Nej nu ska jag ta min lilla dotter. Ska försöka roa henne med någonting. Hon börjar tröttna på sin
prasselbok, haha. Gnäller, så hon är visst lite arg, hehe. Min lilla älskling.

JAG SAKNAR DIG ÄLSKADE, LÄNGTAR ETER DIG! ♥

Kommentera här: