Helgen är slut.

Idag är det söndag, sista dagen på helgen sedan är den slut och ännu en helg har paserat. Varför går tiden så fort? Jag hinner inte med mig själv ens. Så om man ska sumera veckan som gått då. I måndags Jobbade Jimmie så då var vi hemma och tog det lugnt, gick och små städade lite bara. Paulineh tyckte det var jätte skoj, haha. I tisdags var Jimmie ledig och då städade vi lite till, dammsög och skurade golven. Jimmie formaterad också om datorn på tisdags eftermiddagen och det var då allt bara försvann. I onsdags var Jimmie också ledig och vi hade en familjedag och bara umgicks. På torsdagen åkte jag och Paulineh till västervik med mormor Anette och gubben Tommy (min morbror). Då köpte vi kläder och en ny dator. I Fredags kom min far in, vi åt pizza och hade fredagsmys. Igår kom min mor in och vi var till affären och handlade lite mat, sen hade jag och Jimmie lite mys med paj, tv och choklad. ;) Haha. Det blev sängen ganska tidigt ändå. Och idag är det då söndag..

Denna dagen ska jag fortsätta med en kopp kaffe och en dusch. Efter det blir Nu är mitt kaffe klart, ska supa i mig det och sen hoppa in i duschen och borsta tänderna på min love. Uppdaterar nog en liten snutt senare och nu hoppas jag att det är några komentarer när jag kommer tillbaka. :)


Allt bra med er idag? Hur är vädret hos er?
1 Sofia:

skriven

Hoppas ni får en kanon söndag!



Pussar <3

Kommentera här: