Det är så underbart! Livet är på topp.

Jag kan inte låta bli att känna ett ständigt lyckorus nu när värmen äntligen har kommit och solen. Den har hittat hit till vårt vanligen kyliga Sverige. Jag känner hopp, lycka och en stark framtidstro. Att få dela mina dagar med min familj är det absolut bästa som finns. Jag är älskad och behövd varje stund på dygnet, även om dagarna ibland är jobbiga och jag bara vill gå under jord, har jag den där starka kärleks känslan i mig, att mina dagar är det bästa som finns. Bara för att jag får uppleva dom tillsammans med min familj! Min egna familj. Vi knyter starkare band för var dag som går, för varje månad som våra barn blir större, vår kälrke växer. Om jag sa att jag älskade Jimmie från början, är detta ingenting emot vad jag älskar honom nu och hur min kärlek till honom växer sig allt starkare för var dag som går. Det beror inte på att han har jobb, att han har pengar eller att han ser grymt bra ut (vilket han Verkligen gör!), utan det är för att han älskar mig, lika mycket som jag älskar honom. Tillsammans har vi de två absolut bästa barnen och jag skulle aldrig kunna bli såhär lycklig med någon annan än han! Han är verkligen mannen i mitt liv, mannen jag vill spendera varje sekund med, varje dygn på alla år! Min familj ÄR mitt lyckorus! Ett lyckorus som aldrig, aldrig tar slut. För kärleken till ens familj bara växer och frodas. Vad mer behöver jag i livet? Ingenting. Jag har min man och våra barn, det är allt för mig! Jag älskar dom, jag älskar hela mitt liv på grund av dom! Det finngs nog inget som kan beskriva min kärlek, iallafall inte ord. Ord är bara ord, handling är bara handling. Men kärlek! Det ÄR kärkek! Det är så underbart! Livet är på topp. Och denna absolut super härliga värme och sol gör sakerna bara så mycket bättre! Det går inte att göra annat än att älska livet i nuet.

Kommentera här: