Kaffe Kärring!

Enda sedan Paulineh fick provsmaka kaffe har hon gillat det, och det är inte alla barn som tycker om kaffe. Nu påstår jag inte att jag är stolt över att hon dricker kaffe, men jag tycker heller inte att det är fel att hon får smaka då och då. Hon ser oss dricka kaffe, och då är det klart att hon med vill smaka! Så, jag och min dotter är väldigt lika varandra, då vi båda som små, tyckte om saker som de flesta barn inte gillade. Idag kallar vi oss kaffe kärringar.

Igår tog jag mig friheten att fotografera vagnen, så här kommer det lite bilder på den och tillbehören.
 Hela vagnen.

Vagnen utan insatsen på den första bilden. Och på den andra med den mysiga insatsen i.

Sittvagnen ser ut såhär. Första bilden med halvt sittläge och andra med helt sittläge.

Skötväskan med fyra fack på första bilden, regnskydd och insektsnät på andra bilden.

Bromsar både fram, och på bakhjulen. Det kanske de är på alla nya?

Hel nöjd med vagnen och ångrar den inte för en sekund! Bra tradera. :)



Imorse tog jag på mig ett par jeans, men när jag såg att solen var framme klippte jag av dom till ett par jeans shorts. Ett bra beslut, då jag inte innan äger ett par shorts äns. :)


Och sist, men inte minst. En bild på våran jätte fina, rosa rosbuske som Jimmie satte i våras. Det kom även med en gräshoppa i bilden, så den bjuder jag på.


Nu ska jag ta och boka stugan på Öland. Ciao.

Kommentera här: