Pretty goodii!

Mysigt väder. Det regnar och jag hoppas faktiskt på att det ska braka till när som nu, himlen behöver laddas ur lite! Och jag tycker åska är mysigt. Diesel sitter i soffan, ja helt själv med lite ryggstöd och myser med en rosa kudde. :) Paulineh och mannen är uppe, ute på balkongen och kollar in regnet. Life is great! Varför klaga?


Jag kom och tänka på det. Jag och Jimmie delar allt. Jag betalar inget till honom och han betalar inget till mig, nej. Vi betalar var för sig, det enda vi betalar gemensamt är sakerna till barnen, om inte barnbidraget går till det vill säga. Annars får jag köpa mitt för mina pengar och han sitt för sina pengar. Ett förhållande som ska fungera i längden, är bäst att bygga upp så, enligt min åsikt såklart. Kärlek är inte pengar, men heller inte utnyttjande..

Äh. Nu blir det barnprogram med familjen, lill stumpan gillert, eller mja. Nä. Hon är mer social, gillar inte att titta på tv.. Hm..

1 Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.:

skriven

Meanr du att ni har delad ekonomi eller gemensam?

Kommentera här: