Helg jobb?

Fick nyligen reda på att Jimmie kanske bara ska jobba helger, alltså 12 timmars pass lördagar och söndagar. Jag oroar mig för om han verkligen kommer att orka det, och när jag frågade honom sa han " orkar jag jobba förmiddag med bara 3-4 timmars sömn, orkar jag nog jobba 12 timmars skift med bra sovtider under vardagarna" och han kanske har rätt? För min och barnens del är det jätte bra. Då får vi mer tid tillsammans, hela veckorna faktiskt. Fler saker kanske blir gjorda och vi får mer ensamtid om vi så önskar. Men vi får se. Än är ingenting spikat och klart, mer än att han får tjänsten.

1 Isacs Mamma:

skriven

Hej!

Har en Kanontävling för just dig med barn! Kolla gärna in! Önskar dig en trevlig helg!

2 Anonym:

skriven

Hej! Får man va lite nyfiken och fråga vad ditt drömjobb är? Vad vill du jobba med sen?

3 Anonym:

skriven

Vill du inte svara?

Kommentera här: