Morgonstund har svart guld i mun.

Dagen är påbörjad med kiwi och kaffe. Fast direkt när jag gick upp och kom ner till köket, kunde jag inte låta bli att nalla en pepparkaka. Undrar vart snön tog vägen som så söt ringlade ner ifrån himlen igår? Jag trodde faktiskt att det skulle lägga sig lite vitt på backen, men oj vad fel jag hade om den saken. Typiskt! Istället när man går till dagis med barnen möts man utav kyla, regn och en iskall vind. Brrr...
 
Men vi tog oss både dit, och jag hem. Dessutom har jag redan hunnit fixa kattlådan, lagt in en tvätt i tumlaren och en ny tvätt i maskin. Har lite kvar att hinna med idag, önskar också att jag hann fixa med årens julkort för snart är tiden inne då de ska skickas iväg och i år ska jag skicka! Det är lite avslappning för mig att få sitta i mitt egna lilla "rum" och göra mina julkort.
 
Äsch idag fanns det inte mycket att skriva om.
 
Förutom att mina barn mördade en tidning igår innan vi gick till sängs..
Paulineh skar med en kniv (ingen vass) och Diesel slet sönder med tänder och händer. Haha ♥
 
 
 
 
 
 
 
Till min syster, om du läser detta: Jag såg att du ringt, men jag har helt glömt bort att ringa upp! Har fullt upp här hemma om dagarna och mina tankar är inte redit med mig.. Hör gärna av dig igen.

Kommentera här: