Jädra nackdumfan!

Ursäkta min vrede men min nacke tar kål på mig och inga värktabletter hjälper! Dessutom jobbar Jimmie eftermiddag och värken är som värst under kvällen! Det hjälper ju heller inte att min dotter idag/ikväll fått ett skrik/panik/gråt anfall.. Vill så gärna lägga mig i sängen, sova och vakna helt smärtfri imorgonbitti, men just nu är det nog bara rena drömmen.
Imorgon ska Jimmie jobba, eftermiddag dock bara till klockan åtta. Så jag hoppas att han orkar ta sig upp på lördag då vi far mot Danmark. Det är allt jag sett fram emot, allt barnen sett fram emot och som gjort de glada. Nedrans om han inte går upp alltså! Själv kommer jag gå upp halv fem för att få allt klart i tid. Packa matsäck och diverse saker. Hade hoppats på att vi kunde handla tillsammans imorgon men eftersom han jobbar får jag dra med mig barnen med morfar och handla, hem och inför resan. Hur nu det ska gå..
 
Nej jag tror inte att jag orkar skriva mer nu faktiskt. Måste massera min onda nacke lite till. Ciao

Kommentera här: