Olyckliga helg

I helgen lyckades Diesel bli 2år och i present fick han feber och resten utav familjen insjuknade också. Det var jag som klarade mig hyffsat bra. Diesel hade mest feber, så han och Jimmie blev drabbade värst - som vanligt.. Vi flickor lyckas hålla oss till det bättre, haha. Men även Paulineh hade feber och var hängig.
 
Och idag när vi gick upp var båda barnen feberfria och Jimmie kände sig bättre så han tog sig iväg till jobbet, men om han blir sämre åker han hem igen. Nu är det då min tur att bli sämre. Näsan rinner, kroppen är jätte öm och halsen sticker. Fy. Tror dock inte att jag har feber.. Jimmie tyckte att jag skulle passa på att vila nu medan barnen är på dagis och jag ska lyda hans råd! Bara ta det lugnt.
 
Man har inga krafter när man mår dåligt..
 
 
Tänkte bjussa en bild på vår vackra flicka ♥ Det är så sällan man får henne på bild, men nu är det visst tvärtom. Diesel gillar inte att bli fotad längre, nu är det Paulineh som håller sig framme när vi ska ta kort ♥

Kommentera här: