Lekdejt oc bäbismys.

Igår hade vi Sofia med sina  3 barn på besök. Barnen lekte ute och hade det jätte skoj medan jag och Sofia tjötade. Lillpojken sov genom nästan hela besöket, gör bäbisar så? ;) Haha. Men vid slutet var han vaken lite och en bild i vaken tillstånd fick jag med. Det roligaste var väl att Paulineh, Cassandra och Diesel kunde leka tillsammans. Det är inte ofta båda Paulineh och Diesel kan leka med en och samma person - söta Cassandra. :) Senare gick flickorna in så då lekte Martin med Diesel, de körde traktor runt och runt. Det var jätte skoj med deras visit. Barnen somnade snabbt på kvällen sedan. Men såklart blev mammsen bäbissjuk så idag får vi fjäska lite för pappsen och slå på övertalningsförmågan till fullo. ;) Barnen tyckte bäbis Aguzt var så himla söt, så de sa ja till ett syskon. Haha.
 
 
Idag är det fredag så jag antar att min far kommer hit(?) Har inte hunnit ringa till honom denna vecka för vi har haft fullt upp. Så jag hoppas och gissar på att han kommer, han sviker väl inte sin lilla dotter :) .  Annars är det lite tvättvikning och tvättinhängning som står på schemat. Kanske to.m hinner tvätta en omgång, vi får se. Vår tvättmaskin har ej kommit hem än så källarens tvättmaskin är nu mera min vän! En undanflykt till att komma ut också, haha. Nä nu ska jag sätta igång. Räkningarna är betalda i varje fall.
 

Kommentera här: