Barnledig en onsdag

Som rubriken lyder är det barnledigt fram till imorgon. Barnen är hos mormor Anette. Jag var på cellprovs tagning idag och ville ha med mig J dit så frågade min mor om hon kunde ha barnen just då, men sedan ville D vara där över natt och det gick bra för mormor. Så nu är jag hemma helt själv, ja to.m katterna har flytt huset! Haha. J jobbar eftermiddag denna vecka, så han kommer inte hem förrän halv tolv. Det är planerat av mig att sitta uppe tills dess, då jag blivit besatt av honom! Skämt å sido, jag är mycket orolig för honom och hans hälsa just nu. Han mår inte bra. Hans rygg tar kål på honom och inte blir det bättre för att han jobbar som en tok :( . 
 
Allt jag kan tänka på är min älskade J! Han är mitt liv, givetvis är mina barn det med. Vad vore livet utan dom?! Men just nu är det min man som har det kämpigt, min J. 
 
 
 

Kommentera här: