One for a while

Det var ett tag sedan jag skrev nu igen (ajabaja mig!) men jag tänkte uppdatera er lite, väldigt snabbt. 

Det är nu bara två veckor och en dag kvar innan jag tar sommarlov.
Har en två engelska lektioner, en religion 2 lektion, två matematik lektioner, två svenska 1 lektioner och en naturkunskap 1b lektion kvar innan det är slut för detta läsåret och i med det, är det allså slut för dessa ämnena också. Till hösten startar 6st nya ämnen för min del och det är (med säkerhet) historia, samhällskunskap men jag kommer nog också att välja till naturkunskap 2b, svenska 2, IT, och kanske matematik 2b. 
 
Diesel börjar på allmän fsk from V.21 till somamrlovet och Paulineh slutar fritids V.20. 
När skolan är slut den 16.e har barnen och jag sommarlov heeeela sommaren fram till skolan börjar igen. 
Lite ovisst när jag börjar återigen dock. 
 
Jag är lite spänd på hur det ser ut med mina studieomdömen. Blev väldigt nöjd med Rel. 1  i höstas iallafall,
flest G+ i klassen :)
 
 
Nej nu ska jag åter till klasskompisarna här och sedan hämtar mina kiddos. 

Kommentera här: