Vätskebrist

Huvudet värker en aning men jag vet att det beror på vätskebristen i min kropp. Nej, det är inte så där jätte varmt ute men min kropp kräver tydligen väldigt mycket vatten - för endast när jag intar vatten i mängder slipper jag min huvudvärk som kommer med jämna mellanrum, dag som natt. Igår somnade jag faktiskt med värken och vaknade ett flertal gånger av att den fortfarande var kvar, likaså i morse och sedan dess har den legat och molat hos mig hela dagen fastän jag druckit (för lite dock, haha). 

Har precis gjort en stor beställning av "lite" ting till mig och barnen, gubben han får allt beställa själv om han ska ha något. Detta gjordes för att morgonen började så bra. 

När jag loggade in på skolans sida fick jag se att jag hade fått ett nytt betyg, betyg för delmoment 2 i administration. Betyg A och mycket beröm för det jag lyckats få fram och formulerat - det kändes jätte bra! Dock är jag jätte nervös inför betyget i redovisning då det inte kändes hundra när jag lämnade in det.. Men det är bara att vänta och se. 

Nu ska jag inte skriva mer, utan lägga in lite tvätt och inta ännu mera vatten under min paus. Har tjugo minuter kvar innan det är dags att sätta igång igen med pluggandet för eftermiddagen. Ha det fint. 

Kommentera här: