Sista fredagen i Februari

Sitter just nu och tittar på Rally Sweden! Vi åkte tyvärr inte upp i år för att se det "live", 
så jag får titta live via datorn istället. Vilket faktiskt går bra det med, då får man ju se
onboard action. Givetvis hejar vi på vår storfavorit som tagit sig upp i WRC klassen - 
vår Pontus Tidemand!! Och så den vanliga favvisen, Thierry Neuville. 
SS3 är i full gång!

Jag ska å andra sidan snart åka och jobba så jag missar en strecka.. Oturligt nog. 


Förra veckan fick jag mitt diplom!! Jag blev så glad så jag visste inte vad jag skulle ta vägen..
Mitt i alla nedgångar så kommer det! Något ljus i tunneln.. Vilket fick mig att söka lite nya jobb.
 
Tror ju dock inte att mina chanser är så stora till något nytt jobb för som vanligt söker de folk med erfarenhet och jag misstänker att jag inte har så mycket som det krävs.. Dessutom vill jag ha kvar mina kunder via Silwer och fortfarande få tid hemma. 

Men men nu är det som det är och jag tar dagen som den kommer. Livet hemma är inte så hoppfullt, det är ganska tufft måste jag få lov att säga. Så mycket jag måste leva upp till och så mycket jag måste stå ut med.. Många Jag i detta inlägg som om jag skulle tycka synd om mig själv.. Okejdå, kanske lite men jag anser att jag har rätt till det i mitt fall.. Lever man inte mitt liv och får höra det ena efter det andra, ja då har man ingen aning om vad som försigår. Inget jag kommer delge här för det är för privat to.m för min blogg. Tyvärr.. Men som jag nämnt, otroligt tufft är det. 

Kommentera här: