Svar till Anonym;

Anonym om Helg jobb?:

Hej! Får man va lite nyfiken och fråga vad ditt drömjobb är? Vad vill du jobba med sen?



Svar: Du får ursäkta att jag inte har svarat, men jag har fullt upp att datorn inte är prio ett för mig just nu. Med uppkommande 1års dag känner jag mig redan stressad! Jag vet faktiskt inte vad mitt drömjobb är, eller jo! Kanske. Jag skulle vilja öppna en butik, med baby- och barnsaker. Men den drömmen får nog vänta några år. :) Annars är jag inte kräsen vad det gäller jobb, utan jag tar det som erbjuds. I dagens samhälle får man inte vara kräsen om man söker jobb! Eftersom lågkonjukturen kommer lite då och då, gäller det att ta vad man får helt enkelt. Varesig det handlar om att ta ett lagerjobb eller som servitris på ett café. Pengar är alltid pengar, och ett jobb kommer alltid vara ett jobb. Så jag kommer nog känna mig stolt sen, oavsett om jag får ett jobb som städare.
1 Anonym:

skriven

Tack för ditt svar. Läser många mammabloggar och det är sällan du/de skriver om sina egna planer i framtiden. Jag är bombis på att du får ett :) tror du har rätt inställning

Kommentera här: